Blizzard Entertainment, společnost vlastnící obchodní značku Warcraft. Společnost, která ze hry World of Warcraft má příjem cca 3,7mld. kč měsíčně a počet předplatitelů stále narůstá. V roce 2009 Blizzard uspořádal internetový event k 15. narozeninám franšízy Warcraft a 5. narozeninám World of Warcraft. Jakou taktiku Blizzard používá, aby si udržel takovou fanouškovskou základnu, takový počet konzumentů svých produktů i když už jsou původní hry dost zastaralé?
Jaké další produkty s touto značkou nabízí a s jakými dalšími společnostmi spolupracuje na své taktice? Warcraft není jenom hra, neexistuje pouze v podobě nehmatatelných dat. Existuje mnoho výrobků s touto tématikou přesahujících digitální média. Jak to Blizzard Entertainment pomáhá? Nabízím zde možné vysvětlení pomocí teorie Transmedia Storytelling Henryho Jenkinse.
Štelclová Adéla
343545
Saturday, February 5, 2011
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment