Tato esej, jak napovídá zdlouhavý název, se věnuje problematice distribuce mediálního obsahu v prostředí webu 2.0. Na ptéma se však nedívám pohledem většinového uživatele, ale odhaluji, že pro nová sociální hnutí je web 2.0 a efekt Long Tail téměř požehnáním, zejméne budeme-li mluvit o množnostech úspěšnosti distribuci mediálního sdělení. Pro ilustraci jsem použi projekt z praxe, kdy jsem před rokem a půl natočil a postříhal videoklip s názvem Je čas zemřít pro grindcoreovou kapelu Stolen Lives (odkaz přikládám níže). Za tuto dobu bylo poměrně jednoduché vystopovat a zmapovat, jakým způsobem byl tento videoklip sledován. Na praktickém příkladu se tedy snažím dokázat funkčnost konceptu Long Tail i v jiné než komerční sféře.
Stolen Lives - Je čas zemřít na Youtube.com
Ondřej Souček
182827
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment